Nie jesteś zalogowany na forum.
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___
Regulamin:
1. Ponad tymi zasadami, należy przestrzegać regulaminu forum.
2. We wzorze rekrutacji dozwolone jest wyłącznie pogrubienie tekstu.
3. Zakazuje się pisania postów nie związanych z rekrutacją (np. "powodzenia" itp.).
4. Zakazuje się pisania postów "podbijających" rekrutację (np. "bump" itp.), w przypadku gdy lider spróbuje ją podbić - rekrutacja może zostać zamknięta.
5. Prawo do napisania tematu rekrutacji przysługuje jedynie osobie posiadającej własną organizację na serwerze, a co za tym idzie - jedna organizacja może mieć otworzoną jednocześnie tylko jedną rekrutację (zakazuje się tworzenia kilku tematów przez różnych członków tej samej organizacji).
6. Po zakończonej rekrutacji lider ma obowiązek zamknąć temat.
7. Jeśli temat jest nieaktywny ponad 7 dni, rekrutacja zostaje zamknięta, a temat przeniesiony do archiwum.
8. Każda rekrutacja musi zostać utworzona jako nowy temat.
9. Każda rekrutacja musi mieć nazwę tematu według wzoru podanego poniżej. Tematy bez odpowiedniego wzoru będą archiwizowane.
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___
Wzór nazwy tematu:
[Rekrutacja] [Nazwa_organizacji] [Login_lidera_organizacji (z serwera)]
przykład: [Rekrutacja] [Gumisie] [Gumiś]
___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___
Jeśli masz do mnie sprawę to napisz dokładnie o co chodzi
Offline